רמת השרון

סוקולוב 40

טלפון

073-7538880

Whatsapp

054-5253673

שיר למצגת בת מצווה – שירים מומלצים למצגות בת מצווה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מצגת בר או בת מצווה היא לא רק אוסף של תמונות, זו ההזדמנות שלכם לספר סיפור. סיפור על ילדות, על צמיחה, על אהבה, על רגעים מיוחדים. כדי להפוך את המצגת שלכם לחוויה בלתי נשכחת באמת, חשוב לבחור את השירים הנכונים – כאלה שירגשו, יפעילו את הלבבות ויוסיפו ממד נוסף לכל רגע ורגע. הנה איך שירים יכולים להפוך את המצגת שלכם ממצגת פשוטה ליצירה מעוררת השראה.

יצירת חוויה בלתי נשכחת השירים המושלמים למצגת בר ובת מצווה

הכוח המוזיקלי: איך שירים מרימים את המצגת

מוזיקה נוגעת בלב בצורה ייחודית שאין לה תחליף. שיר נכון יכול להפוך רגע פשוט לזיכרון עוצמתי, לחדד רגשות ולהפוך את המצגת לחוויה הרבה יותר עמוקה ומרגשת. בין אם מדובר ברגעים מצחיקים, מרגשים או מלאי השראה, שירים מעניקים את הטאץ' הסופי ומעצימים את הקסם של כל תמונה או וידאו שמופיעים על המסך.

שיר לכל סיפור: התאמת המוזיקה לנער או לנערה

כשאתם בוחרים שירים למצגת, חשוב לזכור שהמוזיקה צריכה לשקף את האישיות של הנער או הנערה החוגגים. הילדה המתוקה שתמיד הייתה במרכז תשומת הלב תתחבר לשיר שמח וקצבי כמו "Girls Just Wanna Have Fun", בעוד ילד בעל נפש אמיצה וגדולה ירגיש מחובר לשיר עוצמתי כמו "Wrecking Ball". הבחירה שלכם לא צריכה להיעשות רק לפי פופולריות השיר, אלא על פי מה שהוא מייצג עבור ילדכם והאופן שבו הוא משלים את הסיפור הייחודי שלו.

מילים עם משמעות: התפקיד של טקסט השירים

מעבר ללחן ולמקצב, המילים בשירים משחקות תפקיד מרכזי בהעברת המסר של המצגת. שירים עם מילים עוצמתיות כמו "Girl On Fire" של אלישה קיז מדגישים את הכוח הנשי ואת הביטחון העצמי, בעוד שירים כמו "Perfect" של אד שירן מביעים עדינות ואהבה טהורה. שילוב של מילים בעלות משמעות יוצר שכבה נוספת של עומק ורגש במצגת.

להעלות חיוך או להזיל דמעה: מוזיקה יוצרת חיבור רגשי

בין אם אתם רוצים להעלות חיוך על פני הצופים או להביא דמעה של התרגשות לעיניהם, השיר הנכון יעשה זאת בצורה מושלמת. שירים כמו "You're Beautiful" של ג'יימס בלאנט מחברים את הקהל עם רגעי נוסטלגיה עמוקים, בעוד "Ain't Your Mama" של ג'ניפר לופז יעורר גאווה ועצמאות. לכל רגע במצגת יש מוזיקה שמתאימה לו, וזה בדיוק מה שיגרום למצגת שלכם להיזכר עוד שנים רבות קדימה.

הקסם מתחיל כאן: בחרו את השירים המושלמים למצגת

כעת, כשאתם יודעים את הכוח שטמון במוזיקה, הגיע הזמן לבחור את השירים המושלמים למצגת בת או בר המצווה שלכם. ברשימה הבאה תמצאו מגוון שירים, כל אחד מהם נבחר בקפידה כדי לספק את הרגש, העוצמה והחגיגה הנכונה עבור ילדכם. זה הרגע שלהם לזרוח, ואתם אלו שהולכים לכתוב את הפסקול לרגע הזה.

10 רעיונות לשירי מצגת לבת מצווה בעברית

"הילדה עם הצמות" – אחינועם ניני
למה השיר מתאים למצגת בת מצווה: השיר מתאר ילדה צעירה, שעדיין נושאת בתוכה את התום והיופי הטהור של הילדות. הוא מדבר על המסע המיוחד של כל ילדה ועל האופן שבו היא צומחת ומתפתחת, תוך שמירה על הייחודיות שלה. מצגת בת מצווה שמלווה בשיר זה יכולה להביא לידי ביטוי את הקסם והתמימות של הילדה, תוך שהיא נפרדת מתקופת הילדות ומתחילה את דרכה אל הבגרות.
רעיונות לשיר: מומלץ לשלב את השיר עם תמונות מילדותה של הילדה – צילומים מהגן, מהבית הספר, חוויות משפחתיות וטיולים. זהו שיר שמדגיש את הרכות, ולכן ניתן להציג רגעים עדינים ואינטימיים מתוך חייה.

"הילדה הכי יפה בגן" – אריק איינשטיין
למה השיר מתאים למצגת בת מצווה: השיר הקלאסי של אריק איינשטיין מעלה זכרונות ילדות ומביא עמו אווירה נוסטלגית של ימים פשוטים ויפים. הוא מתאים במיוחד למצגות שמביטות לאחור ומעלות חיוך על הפנים כשנזכרים בימים שבהם כל דבר היה חדש ומסקרן. השיר מדגיש את היופי והפשטות של הילדות.
רעיונות לשיר: ניתן לשלב את השיר עם תמונות של הילדה שהייתה קטנה, מהזמן שבו הייתה בגן ועד היום, לצד רגעים יפים ומרגשים שמדגישים את היופי והחום האנושי שבחייה.

"מה שאת אוהבת" – גלי עטרי
למה השיר מתאים למצגת בת מצווה: השיר הזה מביע את הכוח והעצמאות שיש לנערה שיודעת מה היא רוצה בחיים. הוא מתאים במיוחד למצגת שמדגישה את האופי הייחודי של בת המצווה, את הכישרונות שלה, את התחביבים שלה ואת האהבה שלה לחיים.
רעיונות לשיר: השיר יכול להתלוות לתמונות המציגות את הילדה בעשייה – בתחרויות, בתחביבים, עם חברים ועם משפחה, ובכל מקום שבו היא עושה את מה שהיא אוהבת ויודעת להיות היא עצמה.

"ילדה סוכר" – מוקי
למה השיר מתאים למצגת בת מצווה: השיר הזה הוא שיר שמח ואופטימי, מלא באנרגיה חיובית ואהבה. הוא משקף את הצדדים המתקתקים והנחמדים של הילדה, לצד הרגעים שבהם היא מתגלה כילדה עוצמתית וחזקה. מתאים במיוחד למצגת שמדגישה את הצדדים המקסימים והחמודים של בת המצווה.
רעיונות לשיר: ניתן לשלב את השיר עם תמונות של הילדה מחייכת, מבלה עם חברים ובני משפחה, ורגעים קלילים ושמחים מהחיים שלה, המראים את הצד הסוכר" שבה.

"לא אכפת לי" – נועה קירל
למה השיר מתאים למצגת בת מצווה: השיר מבטא עצמאות וביטחון עצמי, ומציג נערה שלא חוששת להיות היא עצמה מול העולם. הוא מתאים במיוחד לבנות בת מצווה עם אופי חזק, שיודעות מה הן רוצות ולא פוחדות להציג את עצמן כפי שהן.
רעיונות לשיר: השיר יכול להתלוות לתמונות המציגות את הנערה בעוצמתה – בחברות שלה, בתחביבים שלה, או ברגעים שבהם היא מציגה את הביטחון העצמי שלה בפני העולם.

"רוצי קטנה" – רמי קלינשטיין
למה השיר מתאים למצגת בת מצווה: זהו שיר שמלא באהבה והכוונה טובה, שמדבר על העתיד שמחכה לבת המצווה ועל הציפיות והשאיפות הגדולות שמגיעות עם הבגרות. מתאים במיוחד למצגות שמדגישות את המעבר מהילדות לתקופה החדשה של החיים הבוגרים.
רעיונות לשיר: ניתן לשלב את השיר עם תמונות המציגות את הילדה גדלה ומתפתחת – מהרגעים הראשונים שלה ועד לנקודת הזמן של בת המצווה, לצד רגעים אישיים ומשמעותיים בחייה.

"חלק ממני" – שרית חדד
למה השיר מתאים למצגת בת מצווה: השיר הזה מדבר על קשר חזק ואוהב בין אנשים, ומשקף את הרגשות העמוקים שמאפיינים קשרים משפחתיים וחברתיים. הוא מתאים למצגת המדגישה את חשיבות המשפחה והחברים בחייה של בת המצווה.
רעיונות לשיר: ניתן לשלב את השיר עם תמונות של הילדה עם המשפחה, במיוחד עם ההורים, האחים והסבים, ורגעים שבהם הקשרים הקרובים שלה באים לידי ביטוי.

"תן" – רוני דלומי
למה השיר מתאים למצגת בת מצווה: השיר הזה מדבר על תקווה ועל שאיפות, והוא מתאים במיוחד למצגת שמביאה לידי ביטוי את השאיפות והחלומות של בת המצווה לעתיד. הוא מדבר על נתינה ועל רצון לשפר את העולם.
רעיונות לשיר: השיר יכול להתלוות לתמונות שמעבירות את הרוח החיובית של בת המצווה – ברגעים שבהם היא עוזרת לאחרים, מטיילת בעולם, או מציגה את החלומות והשאיפות שלה לחיים.

"נסיכה שלי" – עברי לידר
למה השיר מתאים למצגת בת מצווה: השיר הזה הוא מחווה לנערה המתבגרת, והוא משדר אהבה, גאווה והערכה. מתאים במיוחד למצגת שמדגישה את הקשר בין בת המצווה לבין הוריה או משפחתה, ומציג את תחושת הגאווה שהמשפחה חשה כלפיה.
רעיונות לשיר: ניתן לשלב את השיר עם תמונות אישיות וקרובות, במיוחד תמונות של הילדה עם הוריה, כשהם גאים בה ומלווים אותה לאורך הדרך.

"באה אליכם" – מירי מסיקה
למה השיר מתאים למצגת בת מצווה: השיר הזה מדבר על אישה צעירה שנכנסת לחיים בביטחון ובנחישות. הוא מתאים למצגת שמדגישה את העצמאות של בת המצווה, את הדרך שהיא עושה לעבר הבגרות ואת ההשפעה שהיא רוצה להשאיר בעולם.
רעיונות לשיר: השיר יכול ללוות תמונות שבהן הילדה מציגה את עצמה עם ביטחון, מציגה את הישגיה ואת החלומות שלה לעתיד, ומתכוננת לעולם הגדול שעומד לפניה.

10 רעיונות לשירי מצגת לבת מצווה באנגלית

"Perfect" – Ed Sheeran
למה השיר מתאים למצגת בת מצווה: שיר רומנטי ועדין זה מבטא אהבה טהורה ויופי פנימי. הוא מתאים למצגת שמדגישה את רגעי התום והיופי של בת המצווה, כשהוא מביא עמו תחושת שלווה ורוך.
רעיונות לשיר: ניתן לשלב את השיר עם תמונות שמציגות את הרגעים היפים ביותר של הילדה – עם המשפחה, החברים ובחיי היום יום. מתאים לרגעים של חיבוק, אהבה ורגש עמוק בתמונות.

"Wrecking Ball" – Miley Cyrus
למה השיר מתאים למצגת בת מצווה: השיר מבטא עוצמה רגשית ותחושת נחישות. הוא מתאים למצגות שבהן הנערה מוצגת ככוח בלתי נלאה, מי שיודעת להתגבר על מכשולים ולהתמודד עם החיים בצורה עוצמתית.
רעיונות לשיר: ניתן לשלב את השיר עם תמונות שמציגות את הנערה ברגעים של אתגרים והישגים – כשהיא מתגברת על מכשולים ומתקדמת קדימה בכוח ובביטחון עצמי.

"Only Girl (In the World)" – Rihanna
למה השיר מתאים למצגת בת מצווה: השיר הזה הוא חגיגה של אהבה עצמית ושל העצמת נשים, מתאים במיוחד למצגות שבהן בת המצווה במרכז הבמה ומציגה את עצמה כמי שמגיעה לה להיות בעין הסערה – ילדה חזקה ומיוחדת.
רעיונות לשיר: מתאים לשילוב עם תמונות שמציגות את הנערה ככוכבת המסיבה – בתמונות מחויכות, במרכז תשומת הלב, כשכולם סביב מתמקדים בה.

"You're Beautiful" – James Blunt
למה השיר מתאים למצגת בת מצווה: השיר מתאר יופי פנימי ורגעים של התבוננות פנימית, מתאים במיוחד למצגות שבהן מתמקדים בהיבטים הרכים והרגשיים של בת המצווה. הוא מעביר תחושת רוך ואהבה.
רעיונות לשיר: השיר יכול ללוות תמונות שמציגות את הנערה ברגעי שלווה ורוגע, כשהיא משדרת יופי טבעי ונינוחות – אולי רגעים מיוחדים בחיק הטבע או סצנות אינטימיות.

"A Sky Full Of Stars" – Coldplay
למה השיר מתאים למצגת בת מצווה: השיר הזה מלא בתקווה ואנרגיה חיובית, ומדבר על שאיפות גבוהות והגעה לגבהים חדשים. הוא מתאים במיוחד למצגת שמדגישה את חלומותיה ושאיפותיה של הנערה.
רעיונות לשיר: ניתן לשלב את השיר עם תמונות המסמלות את המסע שלה אל עבר הגשמת חלומותיה – כגון תמונות מהשגרה שלה, פעילות עם תחביבים ומסעות אישיים או משפחתיים.

"Waiting For Love" – Avicii
למה השיר מתאים למצגת בת מצווה: זהו שיר עם מסר של אהבה ואופטימיות, והוא מביא עמו תחושת שמחה וחגיגה של החיים. מתאים במיוחד למצגת שבה ישנו דגש על הנערה כמקור של שמחה ואור בחיים של הסובבים אותה.
רעיונות לשיר: השיר יכול ללוות תמונות שמציגות את בת המצווה עם חברים ומשפחה ברגעים של כיף וצחוק, פעילויות שמחות, וחגיגות שבהן היא במרכז החוויה.

"Girl On Fire" – Alicia Keys
למה השיר מתאים למצגת בת מצווה: השיר מדבר על עוצמה נשית והצלחה, ומתאים במיוחד למצגת שמדגישה את הכוח והעצמאות של הנערה. זהו שיר המציין שהיא כובשת את העולם בדרך שלה, מלאת ביטחון ואש פנימית.
רעיונות לשיר: ניתן לשלב את השיר עם תמונות המציגות את בת המצווה בתפקידי מנהיגות, בביטוי עצמי חזק, או ברגעי הצלחה ותחושת עוצמה.

"Girls Just Wanna Have Fun" – Cyndi Lauper
למה השיר מתאים למצגת בת מצווה: זהו שיר קלאסי וקליל שמדבר על רצון לחיות את החיים בכיף ובשמחה. מתאים במיוחד למצגת שמדגישה את הצדדים המשעשעים והקלילים של בת המצווה, כשהיא נהנית עם חברותיה וחוגגת את חייה.
רעיונות לשיר: מתאים לשילוב עם תמונות מלאות חיים ושובבות, כמו קטעים מהמסיבה, טיולים עם חברים, ורגעים שבהם הנערה פשוט נהנית מהחיים וצוחקת.

"Ain't Your Mama" – Jennifer Lopez
למה השיר מתאים למצגת בת מצווה: השיר הזה מדבר על עצמאות ואי תלות באחרים, מתאים במיוחד לנערות שחזקות ויודעות לעמוד על שלהן. הוא מעביר מסר של עוצמה נשית ושל יצירתיות.
רעיונות לשיר: ניתן לשלב את השיר עם תמונות שמציגות את הנערה כאחת שיודעת לעמוד על שלה, לנהל את חייה בכוחות עצמה ולהיות עצמאית ומובילה בדרכה.

"Bassa Sababa" – Netta

למה השיר מתאים למצגת בת מצווה: השיר מלא באנרגיה חיובית, עוצמה וביטחון עצמי, ומשדר מסר של ייחודיות ונחישות. מתאים במיוחד למצגת שמדגישה את האישיות המיוחדת של בת המצווה, את הכוח שלה להיות שונה ובולטת ולחגוג את האינדיבידואליות שלה.

רעיונות לשיר: ניתן לשלב את השיר עם תמונות שמציגות את הנערה ברגעים שבהם היא במרכז הבמה, חוגגת את עצמה ואת הדרך הייחודית שלה. התמונות יכולות לשקף את הכוח שלה להתבטא ולבלוט באירועים חברתיים וברגעים בהם היא מראה את האופי הייחודי והמקורי שלה.

מצגת תמונות בהפתעה לבת מצווה

מצגת בת מצווה ובר מצווה באולפני לי-רון לא עוד סתם מצגת – אלא יצירת אמנות!

בר ובת מצווה הם רגעים של פעם בחיים, ואתם בטח רוצים שהמצגת שתלווה את הרגעים המיוחדים האלו תהיה לא פחות ממושלמת. באולפני לי-רון, אנחנו הופכים כל מצגת לחוויה בלתי נשכחת, מלאת רגש וסטייל, עם המון אופי ומגע אישי. אבל זה לא הכל – אנחנו כאן כדי לעזור לכם ליצור מצגת שאי אפשר להוריד ממנה את העיניים!

זה לא סתם שקופיות – זה הסיפור שלכם!

בואו נודה בזה: כולנו ראינו מצגות שנראות כאילו יצאו מתוכנה אוטומטית, עם תמונות שהולכות ונשכחות אחרי כמה דקות. אבל לא אצלנו. באולפני לי-רון, אנחנו יודעים איך להפוך את הסיפור של הילד או הילדה שלכם למופע אמיתי, עם מוזיקה מותאמת אישית, עריכת תמונות מקצועית ושילוב מרגש של וידאו ורגעים בלתי נשכחים.

חלמתם להקליט שיר בעצמכם? פה הכל אפשרי!

רוצים ללכת על משהו מקורי באמת? באולפני לי-רון, תוכלו להקליט שיר מקורי במיוחד עבור המצגת! כן, אתם קוראים נכון – הילד שלכם יכול להפוך לכוכב עוד לפני הערב הגדול, עם שיר שהוא הקליט בעצמו. ומה עם המשפחה? גם הם מוזמנים להצטרף לחוויה ולהיות חלק מהפקת מוזיקה מקצועית שלא תשכח. את השיר תוכלו לשלב במצגת ולגרום לכולם להזיל דמעה של התרגשות (או אולי לקפוץ על הרגליים ולהתחיל לרקוד!).

צוות מנצח ואולפן מתקדם – הדרך שלכם להצלחה

אתם לא צריכים לדאוג לשום דבר, כי אצלנו הכל בידיים הטובות ביותר. צוות המקצוענים שלנו באולפני לי-רון ילווה אתכם לכל אורך התהליך – מהרעיון הראשוני ועד לעריכה המושלמת של המצגת. עם ציוד חדיש ומתקדם ותשומת לב לפרטים הקטנים, המצגת שלכם תהפוך לשיחת היום (ולא רק של האירוע!).

רוצים חוויה מרגשת וייחודית? דברו איתנו!

מחפשים מתנה מקורית לגיל 40? אוהבים לשיר? כל מה שרציתם לשאול על שיר עם קליפ ליום הולדת 40

המורכבות של הקלטת שיר וצילום קליפ לאירוע תלויה בגורמים רבים, ביניהם: היקף ההפקה: השיר: האם מדובר בשיר מקורי או בגרסה חדשה לשיר קיים? האם יש צורך בכתיבה, הלחנה ועיבוד? הקליפ: האם רוצים קליפ פשוט עם צילומים באולפן או הפקה מושקעת יותר עם לוקיישנים, תלבושות, אביזרים ושחקנים? מספר המשתתפים: כמה אנשים יהיו מעורבים בהקלטה ובצילומים? התקציב: הקלטת שיר באולפן מקצועי יכולה להיות יקרה. צילומי קליפ יכולים להיות יקרים עוד יותר, תלוי בהיקף ההפקה. יש צורך לקחת בחשבון גם עלויות של עריכה, גרפיקה ואפקטים מיוחדים. הניסיון: אם אין לכם ניסיון בהקלטת שירים או בצילומי קליפים, ייתכן שתצטרכו לשכור אנשי מקצוע, מה שיגדיל את העלויות.

בהחלט אפשר להכין קליפ בהפתעה ליום הולדת 40! זה יכול להיות מתנה מקורית ומרגשת שתגרום לחתן או כלת השמחה להרגיש אהובים מוערכים. הנה כמה רעיונות להכנת קליפ: אספו תמונות וסרטונים: אספו תמונות וסרטונים של חתן או כלת השמחה לאורך השנים, מהילדות ועד היום. כתבו או בחרו שיר: בחרו שיר מיוחד עבור חתן או כלת השמחה, שיירגש אותם ויתאים לאווירה של הקליפ. כתבו ברכות: כתבו ברכות אישיות לחתן או כלת השמחה מהמשפחה והחברים. צילמו קטעים חדשים: צילמו קטעים חדשים עם בני המשפחה והחברים, בהם הם אומרים ברכות, מספרים זיכרונות או פשוט מאחלים לחתן או כלת השמחה יום הולדת שמח. ערכו את הקליפ: ערכו את כל החומרים יחד לקליפ אחד מרגש ומהנה.

בהחלט! גם אם אתה לא יודע לשיר, אתה יכול בהחלט להקליט שיר ולצלם קליפ באולפן. למעשה, אולפנים רבים מתמחים בעבודה עם אנשים שאין להם ניסיון קודם בשירה או בהפקת מוזיקה. הנה כמה דברים שצריך לקחת בחשבון: בחירת השיר: בחר שיר שאתה אוהב ומרגיש בנוח לשיר אותו. ייתכן שתרצה לבחור שיר שקשור לאירוע מיוחד או שיש לו משמעות אישית עבורך. עבודה עם מפיק מוזיקלי: מפיק מוזיקלי יוכל לעזור לך לבחור שיר, לכתוב או לעבד את השיר, וללמד אותך איך לשיר אותו בצורה הטובה ביותר. הקלטה באולפן: באולפן, תוכל להקליט את השיר שלך עם ציוד מקצועי והנדסת סאונד. המפיק המוזיקלי יעזור לך לתת את ההופעה הטובה ביותר שלך. צילומי קליפ: אם תרצה, תוכל גם לצלם קליפ עבור השיר שלך. צילומי קליפ יכולים להיות פשוטים או מורכבים, תלוי בתקציב ובחזון שלך.

עלות צילום קליפ לאירוע יום הולדת 40 יכולה להשתנות מאוד, ותלויה במספר גורמים, ביניהם: היקף ההפקה: ככל שההפקה מורכבת יותר, כך המחיר יהיה יקר יותר. מיקום הצילומים: צילומים באולפן יהיו יקרים יותר מצילומים בטבע. צוות ההפקה: צוות גדול יותר של אנשי מקצוע, כמו במאי, צלם, עורך וטכנאי סאונד, יעלה יותר. ציוד: שימוש בציוד מקצועי יותר, כמו מצלמות רחפנים או תאורה מיוחדת, יעלה יותר. אפקטים מיוחדים: הוספת אפקטים מיוחדים, כמו גרפיקה או אנימציה, לקליפ תעלה יותר. טיפים לחיסכון בעלויות: הצטמצמו: ככל שתצמצמו את היקף ההפקה, כך המחיר יהיה זול יותר. צילמו בעצמכם: אם יש לכם את היכולות, תוכלו לצלם את הקליפ בעצמכם באמצעות טלפון חכם או מצלמה. עשו שימוש בתוכנות עריכה חינמיות: קיימות תוכנות עריכה חינמיות רבות שיכולות לעזור לכם לערוך את הקליפ שלכם.

אהבת? אפשר לשתף!

Facebook
WhatsApp

לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

קליפ יום הולדת 30

אהבת? עכשיו אפשר לשתף!

מפחדים מהזיופים? אל חשש!

המפיק שלנו באולפן יכול לתקן זיופים!

אצלנו באמת תצאו זמרים וזמרות ביום אחד!

רוצה לקבל טיפים והמלצות לזמרים מתחילים?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו עדכונים לפני כולם

נשמח לראותכם באולפני לי-רון
התקשרו ל:
073-7538880

או השאירו פרטים:

רוצה להקליט שיר?

אנחנו יכולים להגשים לך את החלום!

שיר במתנה
error: Content is protected !!

עברנו!! אחרי 10 שנים ברמת גן, שנתיים בתל אביב (רמת החייל) – עברנו ב-1.9.23 לרחוב סוקולוב 40 רמת השרון לאולפן חדיש ומשודרג!